(Ongewenste) Automatische incasso van Contributie
Op 26 augustus zijn de facturen verstuurd voor de contributie van dit seizoen.
Je kunt zelf bepalen op welke manier de factuur betaald wordt: in één
keer met iDeal of in termijnen per incasso. Nieuw dit jaar is dat
Clubcollect na 17 dagen bij de eerste herinnering automatisch gaat
proberen om te incasseren voor facturen waarbij een geldig
rekeningnummer bekend is in de ledenadministratie. Dit is een wens van
veel leden die niet ieder jaar opnieuw willen aangeven dat er
automatisch geïncasseerd mag worden.
Wat moet ik doen als deze automatische incasso ongewenst is?
De laatste dagen krijgen we reacties dat deze werkwijze niet duidelijk
gecommuniceerd is en soms ook niet gewenst. Dit had inderdaad
duidelijker gecommuniceerd moeten worden. Als er ongewenst automatisch
geïncasseerd is vragen we je om het volgende te doen:
- Storneer de incasso (terugstorten via je eigen bank)
- Stuur een bericht aan: [email protected] en geef aan dat de incasso ongewenst is
- De extra kosten voor de stornering/incassobetaling worden weggehaald
- Kies zelf voor de gewenste betaalwijze via de Clubcollect link die je gekregen hebt.
Heb je geen Clubcollect link gekregen voor de contributiebetaling?
De factuur voor contributie wordt gestuurd naar het "Factuur/ouder e-mail
adres” dat opgegeven is in de Mijn HCM omgeving bij het "Profiel”. Er wordt
ook gebruik gemaakt van het opgegeven mobiele nummer voor het sturen van
informatie over de factuur. Zorg er altijd voor dat dit e-mailadres en
telefoonnummer juist ingevuld zijn. Eventuele vragen over
contributie/facturen kun je sturen aan: [email protected].